Hoppa till innehåll






Foto

Äntligen!

Postad av Norrlandskan , 20 May 2013 · 3419 Visningar

Så då provar jag om det här kommer att fungera för mig. Det här med att blogga. Skriva min dagbok på nätet där nästan vem som helst kan läsa vad jag tycker och tänker. Men jag gör det ju frivilligt.

I flera år har jag funderat på att starta en blog om mitt liv här i Alanya. Till sommaren blir det 5 år sedan jag kastade mig utför stupet och avslutade mitt liv hemma i Sverige för att flytta till kärleken. Givetvis. Bloggen är både för mig och för min familj och vänner som finns kvar i Svea Rike - allt för att underlätta för mig själv. För varje gång jag åker hem till Sverige för att hälsa på vet jag inte vem jag har berättat eller inte berättat saker och ting för. Här kan ju alla läsa - klart slut!

Om jag kommer att skriva varje dag - det vet jag inte, men jag hoppas att jag kommer att ta mig tiden att lägga in några rader om vad som händer och sker. Samt att ladda upp foton och bilder, allt för att alla hemma (det spelar ingen roll att jag bor någon annanstans, hemma är alltid hemma) ska ha en möjlighet att följa med.

Så nu kör jag! Kanske det bara blir pannkaka av allt, men jag måste i alla fall ge det en chans.




Ska bli intressant att följa detta :)

Mars 2024

M T O T F L S
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728 29 3031

Recent Entries

Recent Comments